Lokkejakt 19.11-2011


Blei ei lita lokkejakt i dag. Bynne å bli rimelig korte dager nu, men flott lys som bare må ut å nytes.Har sett 3 rever di siste dagene som er ute å lusker midt på dagen. Kansje dem å utnytter det siste av lyset.

Fant meg en fin plass med god utsikt å rigget meg til. Startet lokkingen, å satt bare å nyta lyset å fargene på himmelen. Fantastisk tid vi er i nå 🙂 Etter tredje lokkerunde blir jeg var en bevegelse på venstre side av kraftlinja. Å joda, der kommer en rev. Den stopper opp å ser rett mot meg. Den er over 200 meter unna enda, så jeg drar en strofe til. Sakte men sikkert nærmer den seg. Jeg sitter godt, å ett stødig anlegg takket være tofoten. Reven stopper opp.  Lytter. Det er blikkestille, sola fortsetter sitt fargesprakende spill. Trådkorset finner reven, sola har gått ned for siste gang…..

2 responses to “Lokkejakt 19.11-2011

  1. Herlig! Bra arbeid, god stemning og fine bilder.

Legg igjen en kommentar